Let's Grow Together!

[ad_1]

Asociatia B-Right Media face parte din grupul consultativ pentru construirea brandului orasului Botosani. Demarat de Asociatia Pro Botosani, careia i s-au alaturat ulterior mai multi reprezentanti ai societatii civile, proiectul isi propune sa gaseasca, in cadrul unor activitati diverse precum dezbateri, focus-group-uri, sondaje, evenimente acele particularitati definitorii pentru municipiu. Toate activitatile sunt concentrate in cadrul campaniei “Botosaniul pune suflet”,  aflata in desfasurare, sub coordonarea lui Alexandru Sotropa, care este in acelasi timp si coordonator de voluntari in cadrul Centrului de Voluntariat B-Right Media si fost presedinte al Consiului Judetean si Regional al Elevilor.

Asociatia B-Right Media va sprijini acest proiect prin participare la dezbateri si evenimente, prin promovarea in cadrul actiunilor proprii si prin furnizarea de voluntari pentru activitatile campaniei.

Redam mai jos integral comunicatul emis de Asociatia Pro Botosani. 

Daca in 23
aprilie am sarbatorit impreuna Ziua Municipiului Botosani, printr-o dezbatere initiata
de Asociatia Pro Botosani la care au luat parte peste 120 de botosaneni, in
Sala Mare a Teatrului Mihai Eminescu, eveniment in cadrul caruia am diseminat
proiectul „Botosaniul pune suflet – construcția, dezvoltarea și implementarea
unui brand al orașului”.

A venit
momentul ca in iunie sa facem impreuna primii pasi planificati.

Astfel,
aceasta luna reprezinta momentul in care am conceput si actionat ca Grup de
Sprijin si Actiune pentru sustinerea campaniei, grup din care fac parte
botosaneni proactivi, din diverse categorii sociale, profesionale si de varsta,
ale caror eforturi, idei, viziuni si activitati vor fi gestionate de coordonatorul
campaniei, Alexandru Sotropa. Dorim ca pe parcursul actiunilor ce urmeaza sa
aiba loc, acest grup sa se largeasca, sa integreze si alti oameni de valoare, ce
pot pune umarul la atingerea obiectivului, acela ca Botosaniul sa aiba un brand
puternic care să obţină suportul sustinatorilor locali si care presupune
răbdare, viziune, colaborare şi gândire strategică.

De ce ne-am propus de dezvoltam un brand al
orasului Botosani?
Asemeni unui
produs, branding-ul ajută un oraș
să-și definească identitatea, să se
promoveze
, să atragă atenția asupra sa, să se diferențieze de alte orașe sisă se vandă mai bine.

La fel ca o
companie prestigioasă, un oraș faimos își va vinde mai bine produsele, va
recruta elite, atrage investitori și vizitatori, în general va juca un rol
important în afaceri. În consecință, acest oraș va fi mai bogat și va oferi o
mai bună calitate a vieții. Ca și în cazul companiilor, orașele care au un brand puternic își valorizează mai bine
produsele și serviciile
, întrucât brandul adaugă valoare acestora.

„Brandul unui oraş reprezintă suma tuturor
percepţiilor şi asocierilor pe care oamenii le au în legătură cu un anumit
oraş”.
Acestea pot include experienţe trecute, filme, ştiri, reclame,
accesul la informaţie, vreme, preţuri, opiniile cetăţenilor din Botoşani.

Brandul de
oraș poate aduce beneficii locuitorilor acestuia: Botoșaniul poate atrage investiții mai multe și mai importante, va
fi căutat de cercetători, artiști și poate
deveni o destinație pentru turiști
.

Vom ramane in
continuare alaturi de botosaneni in cele mai importante etape care urmeaza, dorind
sa obtinem ideile, parerile si viziunile dumneavoastra, in calitate de cetateni
ai urbei, despre un Botosani mai puternic, mai solidar, mai dezvoltat si cu o
amprenta cultural- istorica de invidiat!

Va asteptam in
acest week-end sa participati la evenimentul „Seri Melancolice Eminesciene”, sprijinit
de Asociatia PRO Botosani inca de la prima sa editie, sa punem suflet pentru
BOTOSANI!



[ad_2]

Source link

Categories Proiecte

Leave a Comment